در حال بارگذاری ...
هم‌زمان با نخستین اجرای جشنواره رقم خورد؛

«جمشید داورپناه» روی سن تقدیر

هم‌زمان با نخستین اجرای نمایش جشنواره هجدهم با عنوان «زندگی او» به کارگردانی «سید مهدی کشمیری» از «جمشید داورپناه» پیشکسوت تئاتر استان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خراسان شمالی و به نقل از ستاد خبری هجدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی، پس از اجرای نخستین  نمایش اجرا شده در جشنواره تئاتر استان به پاس نیم قرن فعالیت در عرصه  نمایش، از جمشید داورپناه با اهدای لوح تقدیر از سوی تقدی صادقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تقدیر به عمل آمد.

جمشید داورپناه، کارگردانی آثار نمایشی «توره فیروزه»، «یارانلر»،«خان کلمیشی»،«چپر»، «خانجان» و «گل شروانی» در کنار حضور در جشنواره‌های مختلف استانی، منطقه‌ای و بین المللی و دبیر تخصصی نخستین سوگواره ملی هنری عاشورا را کارنامه هنری خود دارد و در آیین پایانی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر نیز از این هنرمند تقدیر به عمل آمده است.

بر اساس این گزارش، هجدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی از امروز در 2 بخش صحنه ای و خیابانی و با حضور 15 گروه نمایشی استان به دبیری احسان کمالی در تماشاخانه شمس و تالار گلشن بجنورد آغاز شده است و یازدهم ماه جاری با معرفی برترین ها به کار خود پایان می‌دهد.




نظرات کاربران