در حال بارگذاری ...
رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان شمالی:

تئاتر خراسان شمالی پررونق و پربار، به‌سوی بهار

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان شمالی با اعلام این که سال ۹۵ سالی پربار به لحاظ تولید کمی و کیفی آثار نمایشی در شهرهای مختلف استان بود گفت : حضور چهار نماینده در بخش های مختلف سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، برگزاری کلاسهای آموزشی، برگزاری مستقل جشنواره تئاتر استانی همچنین حضور موفق و مشارکت در برگزاری یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی و ... موید این است که سال ۹۵ سالی پر رونق و پرفروغ برای تئاتر استان بوده است.

به گزارش استان خراسان شمالی، رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان شمالی با اعلام این که سال 95 سالی پربار به لحاظ تولید کمی و کیفی آثار نمایشی در شهرهای مختلف استان بود گفت: به طور میانگین در هر ماه یک نمایش در بجنورد به اجرای عموم در آمد که البته معدل اجراهای امسال و هچنین استقبال تماشاگران نسبت به سال گذشته رشد قابل ملاحظه ای داشته است. 

امین فرحی در ادامهی گفتگو افزود: حضور چهار نماینده در بخش های مختلف سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، برگزاری کلاسهای آموزشی، برگزاری مستقل جشنواره تئاتر استانی همچنین حضور موفق و مشارکت در برگزاری یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی و ... موید این است که سال 95 سالی پر رونق و پرفروغ برای تئاتر استان بوده است.

وی افزود: دور جدید اجراهای عموم در سال 96 با نمایش "خنکای ختم خاطره" در فروردین ماه آغاز و شور و حال تمرین و آماده سازی گروه های نمایشی تا آخرین روزهای سال ارمغان فصلی پرکار و پربار برای تئاتر استان دارد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی همچنین از برگزاری همزمان سومین جشنواره تئاتر جوان " کوتاه " به عنوان بخشی مستقل در دوازدهمین جشنواره تئاتر استان در شهریور ماه 96 نام برد و در پایان افزود: فراخوان دوازدهمین جشنواره استانی و سومین جشنواره تئاتر جوان، بزودی اعلام و در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.    




نظرات کاربران