در حال بارگذاری ...
با حضور استاد محمد ابراهیمیان

دوره آموزشی تخصصی نمایشنامه‌نویسی در بجنورد برگزارشد

در قالب برگزاری دوره‌های آموزشی «تئاتر با پیشکسوتان»، دوره نمایشنامه نویسی حرفه‌ای با حضور استاد محمد ابراهیمیان، با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خراسان شمالی، با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی، اداره کل برنامه‌ریزی آموزش‌های هنری معاونت امور هنری وزارت ارشاد، وزارت ارشاد و مؤسسه هنرمندان پیشکسوت، در راستای برگزاری دوره‌های آموزشی «تئاتر با پیشکسوتان» با توجه به برنامه ریزی های انجام گرفته دوره آموزش تخصصی نمایشنامه نویسی در استان با تدریس محمد ابراهیمیان از اساتید برجسته حوزه نمایشنامه نویسی در خراسان شمالی برگزار شد.

 هدف از برپایی این دوره آموزشی، ارتقا سطح هنری فعالان و نویسندگان حوزه نمایش، تشویق برای فعالیت مستمر، شناسایی، تقویت و معرفی هنرمندان شاخص این حوزه است.

این دوره از ۱۷ تیرماه آغاز شد، در روز نخست استاد محمد ابراهیمیان مهمان هنرمندان شهرستان اسفراین بود و در روز دوم به شهرستان‌های گرمه و جاجرم سفر کرد

۱۹ تیرماه و روز سوم کارگاه نمایشنامه نویسی استاد ابراهیمیان با فعالین نمایش در شهرستان شیروان گذراند و از ۲۰ تیرماه ساعت ۱۰ صبح کلاسها را در مرکز استان شهر بجنورد آغاز شد و تا 23 تیرماه ادامه داشت.

 

در مجموع 150 هنرمند در این دوره شرکت و گواهی پایان دوره دریافت کردند.

برگزاری این دوره‌های آموزشی با موضوع‌های دیگر ادامه خواهد داشت.




نظرات کاربران