در حال بارگذاری ...
۱۵ و ۱۶ اسفندماه؛

۲۲ اثر نمایشی رسیده به جشنواره تئاتر کوتاه خراسان شمالی بازبینی می شود

دبیر هفتمین جشنواره تئاتر کوتاه جوان خراسان‌شمالی گفت: ۱۵ و ۱۶ اسفندماه ۲۲ اثر نمایشی رسیده به دبیرخانه جشنواره تئاتر کوتاه جوان خراسان شمالی مورد بازبینی قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خراسان شمالی؛ «انسیه حاجی زاده» با اعلام اینکه این جشنواره به میزبانی شهرستان جاجرم برگزار می شود، اظهار کرد: آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره از فردا دوشنبه (۱5 اسفندماه) به مدت دو روز در شهرستان های بجنورد، اسفراین و جاجرم بازبینی می شود. 

وی با بیان اینکه در مجموع  47 اثر نمایشی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، اظهار داشت: از این تعداد 22 اثر به مرحله بازبینی راه یافت که پانزدهم و شانزدهم اسفندماه توسط هیئت انتخاب آثار  مورد بازبینی قرار می گیرند. 

«حاجی زاده» تصریح کرد: «آزاده حیدر زاده»، «مجید حمزانلویی» و «محمد یحیی آبادی» هیئت انتخاب هفتمین جشنواره تئاتر کوتاه استان هستند.

وی با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش رقابتی، صحنه ای و خیابانی اجرا می شود، بیان کرد: اخلاق و منش ایرانی اسلامی،ایثار اجتماعی،سبک زندگی روستایی وعشایری، دفاع مقدس، مدافع حرم وسلامت و تحکیم خانواده وفرزند آوری از محورهای این جشنواره است. 

«حاجی زاده» خاطرنشان کرد: هفتمین جشنواره استانی تئاتر کوتاه جوان به منظور رشد و توسعه هنرهای نمایشی، ارتقاء سطح کیفی تئاتر استان و فراهم آوردن فرصتی برای بروز و ظهور استعداد های جوان و خلاق، شناسایی و تربیت نسل نو تئاتر استان برگزار می شود.

گفتنی است؛ زمان اجرای نمایش های راه یافته به مرحله نهایی جشنواره ۲۳ و ۲۴ اسفند ماه و زمان برگزاری اختتامیه و تجلیل از نفرات برگزیده ۲۵ اسفند ماه خواهد بود




نظرات کاربران