در حال بارگذاری ...
استاندار خراسان شمالی:

هنر تئاتر می تواند در جهت سازندگی و رشد جامعه حرکت کند

استاندار خراسان شمالی در آیین اختتامیه هفدهمین جشنواره تئاتر استان گفت: هنر تئاتر می تواند در جهت امید بخشی ، سازندگی ، رشد و تعالی به مردم منتقل شود البته عکس این موضوع هم صدق می کند لذا محتوا و اجرای آن بسیار مهم است

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خراسان شمالی؛ دکتر محمد رضا حسین نژاد با بیان اینکه تئاتر یک هنر زنده و ملموس نسبت به فیلم ها و سریال ها است، افزود :  در تئاتر واقعیت ها و حس های واقعی سریع تر به مخاطب منتقل می شود ‌بنابراین وظیفه مدیران متولی تقویت جایگاه این هنر است.

وی تصریح کرد: اگر بتوانیم از تئاتر بعنوان یک ظرفیت مهم فرهنگی مخاطب را به سوی راه و رسم زندگی سوق دهیم بدون شک موفقیت های این حوزه بیشتر می شود .

دکتر حسین نژاد هنر تئاتر را نسبت به سایر رسانه ها قوی تر و رساتر دانست و گفت : با برگزاری این رقابت های سازنده ، حوزه محتوا و اجرای در تئاتر بیشتر در استان تقویت خواهد شد .

آیین اختتام هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ، استاندار  و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سایر مسئولان و جمعی از هنرمندان شامگاه سوم آذر با تجلیل از برگزیدگان برگزار شد




نظرات کاربران