در حال بارگذاری ...
دبیر هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی

تلاش برای ارتقاء جایگاه تئاتر استان

دبیر هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی گفت: تلاش برای ارتقا جایگاه تئاتر استان یکی از رویکرد های اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خواهد بود

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خراسان شمالی؛ مسعود مرواری در اختتامیه هفدهمین جشنواره تئاتر استان که شامگاه سوم آذر ماه در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن برگزار شد به ارائه گزارشی از روند برگزاری جشنواره و آثار رسیده به دبیرخانه و انتخاب آن ها از سوی هیئت داوران  پرداخت.

وی با بیان اینکه داوران بازبین ۱۰ اثر را برای رقابت در مرحله نهایی جشنواره انتخاب کردند،اظهار کرد: هنرمندان استان با ارائه آثار خود در بخش نهایی جشنواره از اول تا سوم آذرماه توانستند حائز رتبه های افتخار آفرین و امید آفرین باشند.

 وی با بیان اینکه دبیرخانه هجدهمین جشنواره تئاتر استان از هم اکنون فعالیت خود را شروع خواهد کرد، اظهار داشت: هدف ما برگزاری جشنواره ای پویا،اثر گذار و در خور شان هنرمندان است و طرفی در حوزه آموزش، حمایت و تولید از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

لازم به ذکر است؛ حسین فدایی حسین، سیروس همتی و سید مهدی کشمیری داوری بخش نهایی هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی را برعهده داشتند.

آیین اختتام هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خراسان شمالی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سایر مسئولان و جمعی از هنرمندان شامگاه سوم آذر با تجلیل از برگزیدگان برگزار شد.




نظرات کاربران