در حال بارگذاری ...
از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

دبیر هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی منصوب شد

در جلسه شورای سیاستگزاری، هفدهمین جشنواره تئاتر استان مسعود مرواری به عنوان دبیر هفدهمین جشنواره تئاتر استان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خراسان شمالی؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد  اسلامی خراسان شمالی در جلسه شورای سیاستگزاری هفدهمین جشنواره تئاتر استان، برگزاری این جشنواره با کیفیت بهتر و حضور حداکثری هنرمندان استان را مهم خواند و گفت: تلاش می کنیم جشنواره ای با شکوه و هدفمند برگزار کنیم.

تقی صادقی، برنامه ریزی برای جشنواره ای با کیفیت را مستلزم پیگیری ها و تلاش های بی وقفه دانست و در این راستا  مسعود مرواری را به عنوان دبیر هفدهمین جشنواره تئاتر استان معرفی کرد. 

سرپرست معاونت امور هنری، سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی هم در ادامه این جلسه به روند برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره ای پویا و موفق پرداخت و افزود: شعار سال،کاهش آسیب های اجتماعی، ارتقا نهاد خانواده، همگرایی ملی و ارزش های انسانی،  ظهور و بروز انقلاب اسلامی و ترویج دستاوردهای دفاع مقدس از اولویت های موضوعی این دوره از جشنواره خواهد  بود.

وی بیان داشت: بازبینی آثار دهم آبان ماه و برگزاری جشنواره هم نیمه اول آذرماه خواهد بود.

موسوی عضو شورای اسلامی شهر بجنورد در ادامه این جلسه به راه اندازی کمیته بجنورد شناسی اشاره کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت تئاتر برای بجنورد شناسی استفاده کنیم.

وی با اشاره به وجود مفاخر و مشاهیر استان تاکید کرد: در برگزاری بزرگداشت مفاخر و مشاهیر به پیوست تئاتر و استفاده از ظرفیت های هنرمندان این حوزه بپردازیم.

موسوی به انقعاد تفاهم نامه همکاری بین شورای اسلامی شهر بجنورد و اداره کل فرهنگ و ارشاد  اسلامی استان در راستای فعالیت های فرهنگی و هنری اشاره کرد.

وی برگزاری رقابت های هویتی  نوآوری تئاتر ، جشنواره های آفرینشی، تئاتر فرهنگی، تئاتر منطقه ای، دیپلماسی هنر تئاتر، تدوین تقویم هنری تئاتر استان را مهم خواند.

در ادامه اعضا به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در راستای برگزاری هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی پرداختند و برای برگزاری هر چه با شکوه تر این جشنواره در استان اعلام آمادگی کردند.




نظرات کاربران