در حال بارگذاری ...
دبیر اجرایی ششمین جشنواره تئاتر کوتاه خراسان شمالی:

برگزاری اختتامیه ششمین جشنواره تئاتر کوتاه خراسان شمالی در گرمه

اختتامیه ششمین جشنواره تئاتر کوتاه (امید) خراسان شمالی امروز یکشنبه پانزدهم اسفندماه به میزبانی شهرستان گرمه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خراسان شمالی؛ «مسعود بهشتی» دبیر اجرایی ششمین جشنواره تئاتر کوتاه استان افزود: آیین اختتامیه این جشنواره با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، فرماندار گرمه و جمعی از هنرمندان و علاقه مندان به این هنر در شهرستان گرمه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای رقابتی نمایش ها به مدت دو روز در 5 شهرستان، بیان کرد: 11 نمایش  صحنه ای و 3 نمایش خیابانی با موضوعات «حفظ و صیانت از حریم خانواده»، «فضای مجازی»، «آگاهی بخشی در خصوص آسیب های اجتماعی» و «فرهنگ ایثار و شهادت» در شهرستان های بجنورد، گرمه، جاجرم، اسفراین و فاروج اجرا شدند.

«بهشتی» گفت: «شروع پایان است»، «دعوت»، «پتوس»، «تولدی دیگر»،«آینه های آلوده»، «خسوف»، «عروسک جنگی»، «مسلخ»، «لبخند بزن تا تمام شود»، «رنجش»، «مکعب»، «دو روایت موازی ازیک خط صاف»، «قلاده ای برای یک سگ مرده» و «عطار دیوانه» 14 نمایش منتخب ششمین جشنواره تئاتر کوتاه استان هستند که اجرای آن ها از سیزدهم اسفندماه آغاز شده و تا امشب ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: «غلامرضا یوسفی»، «سید مهدی کشمیری» و «سعید آقایی» داوری نهایی آثار این دوره از جشنواره را بر عهده دارند.

گفتنی است؛ ششمین جشنواره تئاتر کوتاه (امید) خراسان شمالی یکشنبه ساعت 10 و 30 دقیقه صبح روز پانزدهم اسفندماه جاری به میزبانی شهرستان گرمه با معرفی و تجلیل از نفرات برتر به کار خود پایان خواهد داد.




نظرات کاربران