در حال بارگذاری ...
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی خبر داد:

اعلام آثار راه یافته به ششمین جشنواره تئاتر کوتاه خراسان شمالی

۱۴ اثر نمایشی به مرحله نهایی ششمین جشنواره تئاتر کوتاه استان راه یافت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خراسان شمالی؛ «ابوالحسن حیدری» با اشاره به اینکه آثار در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی انتخاب شده اند، افزود: در بخش صحنه ای نمایش های «قلاده ای برای یک سگ مرده» به کارگردانی مسعود کریمی فضلی،«رنجش» به کارگردانی هادی اسدی،«مسلخ»به کارگردانی علی سعادتی، «لبخند بزن تا تمام شود» به کارگردانی سعیل سعادتی فر، «عطار دیوانه» به کارگردانی رامتین گرمه ای و «هرم» به کارگردانی امیر رضا فدایی از بجنورد است.

رئیس ستاد اجرایی ششمین جشنواره تئاتر کوتاه خراسان شمالی، همچنین نمایش‌های «پتوس» به کارگردانی رضا رضایی از جاجرم،«دعوت» به کارگردانی مخدره شفیعی راد و «شروع پایان است»به کارگردانی آرین حقانی از اسفراین،«آینه‌های آلوده» به کارگردانی محمد صادق بابایی و«عروسک جنگی» به کارگردانی مرتضی شریفی و اعظم طالبی از گرمه از دیگر نمایش‌های بخش صحنه‌ای هستند.

«حیدری» در ادامه نمایش‌های«تولدی دیگر» به کارگردانی مهدی فخرانی از جاجرم،«دو روایت موازی ازیک خط صاف» به کارگردانی حمید رضا عابدی از فاروج و «خسوف» به کارگردانی محمد رضا ابراهیمی ایور از گرمه را از نمایش‌های بخش خیابانی ششمین جشنواره تئاتر کوتاه خراسان شمالی نام برد.

وی خاطرنشان کرد: ششمین جشنواره تئاتر کوتاه خراسان شمالی از جمعه سیزدهم اسفند برگزار شده و نفرات برتر هر بخش معرفی و تجلیل خواهند شد.




نظرات کاربران