در حال بارگذاری ...

نمایش «کوکو در سرزمین سلامت» در بجنورد به صحنه رفت

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: نمایش «کوکو در سرزمین سلامت» در تالار حافظ بجنورد به روی صحنه می رود

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خراسان شمالی؛ «ابوالحسن حیدری» با اعلام این خبر افزود: نمایش «کوکو در سرزمین سلامت» به کارگردانی پریا ضیایی در تالار حافظ بجنورد اجرا می شود.

وی اظهار کرد: احمد زعفرانی، جواد ربانی، سحرعلیزاده، محمد علی آبادی، زهرا نکویی، رامتین گرمه، میلاد عربخانی، آندیا جمشیدی و مهتا وحیدی در این نمایش به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

«حیدری» شناسایی و معرفی استعدادهای هنری، کمک به اقتصاد هنر، تشویق علاقمندان به تولیدات فاخر هنری و حمایت از هنرمندان را از اهداف اصلی در اجرای عمومی نمایش ها برشمرد.

وی با بیان اینکه این نمایش با رعایت شرایط و ضوابط بهداشتی و فاصله اجتماعی و ۵۰ درصد ظرفیت سالن اجرا می شود، تصریح کرد: نمایش«کوکو در سرزمین سلامت» از 12 تا 23 بهمن ماه در سه سیانس  9 و 10 و 30 دقیقه صبح و  13 عصر در تالار حافظ بجنورد به روی صحنه خواهد رفت.

یادآوری می نماید؛ 15 و 16 بهمن ماه نمایش «کوکو در سرزمین سلامت» به خاطر شهادت امام علی النقی الهادی(ع) برگزار نخواهد شد.

پریا ضیایی متولد 1361 دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد بازیگری، که فعالیت خود در حوزه تئاتر را از سال 80 آغاز و تا کنون کارگردانی بیش از 4 نمایش، بازیگری بیش از 8 نمایش و طراح دبیر جشنواره مجازی نمایش خلاق کودک ونوجوان «دستالوگ»، مربی تئاتر مدارس و آموزشگاه های هنری و... را در کارنامه خود به ثبت رسانده است




نظرات کاربران