در حال بارگذاری ...
امین فرحی

جشنواره تئاتر استانی شریان اصلی حیات تئاتر در کشور است

همانگونه که مدیرکل هنرهای نمایشی اشاره کرد رسالت هنرمندان تئاتر در دوران پس از کرونا بسیار مهم و تاثیر گذار است زیرا آوردن لبخند بر چهره مردم و امید و روحیه بخشی از وظایف آن‌هاست.

امین فرحی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان در گفتگو با خبرنگار ایران تئاتر در خراسان شمالی گفت: جشنواره تئاتر استانی شریان اصلی حیات تئاتر در کشور است و در همه حال باعث روشن نگه داشتن چراغ تماشاخانه ها در جای جای کشور است. وی همچنین از حضور دکتر آشنا رئیس انجمن هنرهای نمایشی کشور و رونده مدیر هماهنگی امور استانها و سایر مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان در آیین شانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی تقدیر و تشکر کرد و افزود حضور دکتر آشنا و مسئولین تئاتر کشور در استان و دیدار با هنرمندان موجب دلگرمی و مسرت تئاتریهاست.
فرحی گفت: همانگونه که مدیرکل هنرهای نمایشی در سخنانشان اشاره نمودند رسالت هنرمندان تئاتر در دوران پس از کرونا بسیار مهم و تاثیر گذار است زیرا آوردن لبخند بر چهره مردم و امید و روحیه بخشی از وظایف آنهاست.
رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان شمالی در پایان گفت: شانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی از سوم تا پنجم آبان ماه در بجنورد برگزار شد که دو نمایش اتاق ۱۲۱۶ به کارگردانی سیدامیرحسین جان نثار و بیوه سیاه بیوه سفید به کارگردانی آرام نیستانی به دبیرخانه چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شدند و ششمین جشنواره استانی تئاتر کوتاه نیز بزودی در گرمه برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

با اعلام نام پنج اثر برگزیده

هجدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی به پایان رسید
با اعلام نام پنج اثر برگزیده

هجدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی به پایان رسید

با پایان هجدهمین جشنواره تئاتر استان خراسان شمالی، دو نمایش خیابانی «انگشت کوچک» از فاروج و «عتیقه» از اسفراین و سه نمایش صحنه‌ای «شیرهای خان بابا سلطنه» از شیروان، «کارنان» از اسفراین و «زندگی او» از بجنورد، به عنوان آثار برگزیده معرفی شدند.

|

گفت و گو با عضو هیئت انتخاب آثار جشنواره تئاتر استان خراسان شمالی

پژمان شاهرودی: هنرمندان جوان نیازمند آموزش و سازماندهی هستند
گفت و گو با عضو هیئت انتخاب آثار جشنواره تئاتر استان خراسان شمالی

پژمان شاهرودی: هنرمندان جوان نیازمند آموزش و سازماندهی هستند

پژمان شاهوردی عضو هیئت انتخاب آثار هجدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی اگر چه ظرفیت های تئاتر در خراسان شمالی را بالفعل می داند که برای بالقوه شدن نیازمند آموزش اساسی در بخش های مختلف است، اما با بررسی آثار از نبود خط کارگردانی در آثار ارائه شده، بهره نگرفتن از متن های خوب و ...

|

نظرات کاربران