در حال بارگذاری ...
همزمان با آیین پایانی شانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی؛

«جمشید داورپناه» تجلیل شد

همزمان با آیین پایانی شانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی از «جمشید داورپناه»؛ پیشکسوت تئاتر استان به واسطه سال ها فعالیت در این عرصه تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خراسان شمالی، در آیین پایانی شانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی که با حضور «قادر آشنا»؛ مدیرکل هنرهای نمایشی کشور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و گروه های شرکت کننده در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد برگزار شد، از «جمشید داورپناه» هنرمند برجسته و پیشکسوت عرصه تئاتر استان تقدیر و درجه 3 هنری این هنرمند با تشویق حاضران از سوی« قادر آشنا» به این هنرمند تقدیم شد.

لازم به ذکر است، سال گذشته در آیین اختتامیه سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر نیز از «جمشید داورپناه»؛ پیشکسوت هنرهای نمایشی استان با حضور«سید عباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وقت تقدیر به عمل آمد.

این گزارش حاکی است، «جمشید داورپناه»، سال ها به عنوان نویسنده، بازیگر و کارگردان در عرصه هنر نمایش استان فعالیت داشته و داشته و در جشنواره های مختلف استانی، منطقه ای و بین المللی نیز شرکت کرده و موفق به دریافت جایزه نخست موسیقی از هجدهمین جشنواره فجر نیز شده است.

جمشید داورپناه، در این آیین با توجه به ظرفیت و استعدادهای خوب هنری در استان گفت: این چشمه جوشان هنر در استان به واسطه مدیران و جوانان توانمند می توانیم رو سفید تمامی صحنه های هنری باشیم.

در این آیین، از پوستر ششمین جشنواره تئاتر کوتاه استان  نیز رونمایی شد و «عیسی قلی پور» و «بابک حیدرزاده» نیز دقایقی به هنرنمایی پرداختند.

گفتنی است، شانزهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی از سوم تا پنجم آذر ماه به دبیری «امین فرحی» برگزار و 7 اثر راه یافته از شهرهای بجنورد، شیروان و گرمه از میان 20 اثر راه یافته به این جشنواره با یکدیگر رقابت کردند.




نظرات کاربران