در حال بارگذاری ...
در دومین روز از شانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی؛

3 اثر نمایشی در پلاتو شمس بجنورد به روی صحنه رفت

همزمان با دومین روز از شانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی ۳ اثر نمایشی در تماشاخانه شمس به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خراسان شمالی، در دومین روز از شانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی تماشاگران از «سرزمین ممنوعه» به کارگردانی مرتضی رستمی «قبل از طلوع آفتاب» به کارگردانی مصطفی شکاریان عبور کردند و به «اتاق 1216» به کارگردانی امیر حسین جان نثار در تماشاخانه شمس رسیدند.

بر اساس این گزارش، در نخستین روز از جشنواره نیز آثار نمایشی «قویتر» به کارگردانی «علی سعادتی»، «بیوه سیاه، بیوه سفید» به کارگردانی «آرام نیستانی»، «مهمانی جعبه ها» به کارگردانی«دانیال قاسمیان» و «جابرموسوی» و «به نام من دیوانه» به کارگردانی«زکریا شیرمحمدزاده» به روی صحنه رفت.

لازم به ذکر است؛ اجرای نمایش خیابانی «مضحکه ای در میدان بزم» به کارگردانی «مهدی فخران» نیز در محوطه مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد اجرا شد.

این گزارش حاکی است، شانزهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی در تماشاخانه «شمس» بجنورد و «محراب» شیروان و مجتمع فرهنگی و هنری «غدیر» از سوم آذر به دبیری «امین فرحی» برگزار شد که 7 اثر از میان 20 اثر راه یافته به این جشنواره با یکدیگر رقابت می کنند.

گفتنی است، به لحاظ رعایت شیوه نامه های بهداشتی، اجرای جشنواره با 50 درصد ظرفیت سالن برگزار شد و این جشنواره بعد از 2 روز رقابت آثار نمایشی راه یافته فردا با معرفی برترین ها به کار خود پایان خواهد داد.




نظرات کاربران