در حال بارگذاری ...
از سوی دبیر جشنواره

اسامی داوران سومین جشنواره ملی تئاتر آیات اعلام شد

دبیر سومین جشنواره ملی تئاتر آیات هم زمان با نخستین روز از جشنواره، اسامی داوران سومین جشنواره تئاتر آیات را اعلام کرد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خراسان شمالی؛ معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اعلام اسامی داوران توسط «حسین فرخنده» دبیر این جشنواره متشکل از «محمد حیدری»، «سعید اسدی» و «حسین مسافر آستانه» گفت: از امروز رقابت 7 اثر نمایشی از استان های خراسان رضوی، اصفهان، قزوین، اردبیل، مرکزی، کرمانشاه و خراسان شمالی آغاز شده است که توسط  هیئت داوران  مورد ارزیابی قرار می گیرد.

«ابوالحسن حیدری» به برگزاری این دوره از جشنواره به صورت مجازی و بارگذاری نمایش ها در سایت تیوال tiwall.com به آدرس اشاره و تصریح کرد:  امروز و هم زمان با  نخستین روز از جشنواره آثار  نمایشی «باد سرخ» به کارگردانی «کریم  عظیمی ججین» از اردبیل، «قندخون» به کارگردانی «عبدالرضافتحی» از استان مرکزی و «برزخ اروی شاعره آتش» به کارگردانی «اصغرمرادی» از استان اصفهان از ساعت 10 تا  24  برای علاقه مندان روی سایت تیوال  به نمایش گذاشته شده است.

وی  افزود: علاقه مندان می توانند به صورت رایگان آثار را به تماشا بنشینند.

وی ادامه داد: در دومین روز از جشنواره نیز نمایش های مجلس شمرکشی» به کارگردانی «کیوان حبیبی» از استان قزوین، «میخواستم ببوسمت باران گرفت» به کارگردانی «محمدحسن زاده» از خراسان رضوی و «سپاسنامه هانیه و چند روایت متقاطع» به کارگردانی «مرتضی اسدی مرام» از استان کرمانشاه  روی سایت بارگذاری و برای علاقه مندان به نمایش گذاشته می شود.

«حیدری» خاطرنشان کرد: اثر نمایشی «برای عشق» به کارگردانی «امیر حسین جان نثار» از خراسان شمالی  نیز در روز جمعه، سوم بهمن برای علاقه مندان به نمایش گذاشته خواهد شد.

گفتنی است؛ سومین جشنواره سراسری تئاتر آیات به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز هنرهای نمایشی کشور از امروز آغاز فعالیت خود را در سایت تیوال آغاز کرد و این رویداد تا سوم بهمن به میزبانی خراسان شمالی  ادامه دارد.

لازم به ذکر است، آثار برگزیده پس از داوری از سوی هیئت داوران در روز جمعه، سوم بهمن همزمان با آیین اختتامیه در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد اعلام  خواهد شد و این آیین علاوه بر شبکه استانی روی سایت تیوال tiwall.com برای علاقه مندان قابل مشاهده و پخش است




نظرات کاربران