در حال بارگذاری ...
...

مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی:

خلاقیت، نوآوری و ابتکار عمل، دستاورد جشنواره تئاتر
برای نشان دادن ظرفیت ها پای کار هستیم

مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی:

خلاقیت، نوآوری و ابتکار عمل، دستاورد جشنواره تئاتر
برای نشان دادن ظرفیت ها پای کار هستیم

برگزاری پانزدهمین جشنواره تئاتر استان نشان داد که می توان در این شرایط فعالیت های فرهنگی و هنری برگزار کرد و خلاقیت، نوآوری و ابتکار عمل دستاورد این رویداد هنری است.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر، در خراسان شمالی، مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی با بیان این که محدودیت هایی که به واسطه شیوع کرونا شکل گرفته است به معنی تعطیلی رویدادها و محافل هنری و ادبی نیست، تصریح کرد: بلکه باید رویکرد تفاوت پیدا کند و همانگونه که از ذات هنر بر می آید باید خلاقیت، نوآوری و ابتکار عمل داشت که خوشبختانه برگزاری این رویداد نشان داد که می توان در این شرایط فعالیت های فرهنگی و هنری برگزار کرد.

«قربانی جم» ضمن تقدیر از حرکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اعضای ستاد جشنواره برای رقم زدن این رویداد هنری، تصریح کرد: این اتفاق سبب شد تا چراغ جشنواره خاموش نشود و هنرمندان بتوانند با شور، عشق و علاقه مندی که به تئاتر دارند، بار دیگر در این عرصه هنرنمایی کنند.  

وی بر این باور است هر چند هنر برای مخاطب عرضه می شود و با مخاطب معنا پیدا می کند، اما این رویداد برای هنرمندان، نوعی تبادل تجربه است.

«قربانی جم» از اینکه صدا و سیمای استان به عنوان حامی جدی عرصه فرهنگ و هنر در رویدادهای مختلف کنار آن هاست و می تواند از ظرفیتی که متعلق به آن هاست برای معرفی ظرفیت های موجود در این رویداد بهره بگیرد، اشاره و خاطرنشان کرد: از تمامی امکانات موجود برای نشان دادن این رویداد هنری بهره می گیریم و پای کار هستیم.

 پانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی از 26 تا 28 آذرماه، با رقابت 6 اثر نمایشی در شهرهای اسفراین و بجنورد و به دبیری «امین فرحی» در حال برگزاری است.