در حال بارگذاری ...
از سوی دبیرخانه سی‌ونهمین دوره جشنواره

فراخوان «مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر» جشنواره تئاتر فجر منتشر شد

از سوی دبیرخانه جشنواره فراخوان بخش‌ «مسابقه نمایشنامه‌نویسی» سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر منتشر شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از دبیرخانه سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، ستاد برگزاری جلسات متعددی را به منظور تدوین فراخوان این دوره از جشنواره با توجه به شرایط کنونی ایران و جهان به جهت شیوع ویروس کرونا و تبعات گوناگون آن برگزار کرده است. در این میان صیانت از سلامت هنرمندان گرامی، مخاطبان ارجمند و همکاران محترم مجموعه‌های اجرایی در اولویت برنامه‌ریزی‌های این دبیرخانه بوده است.
با توجه به موارد فوق و به جهت پیشبرد برنامه‌های اجرایی و آگاهی هنرمندان عزیز متقاضی شرکت در بخش‌های مختلف این رویداد، ستاد برگزاری جشنواره تصمیم به انتشار فراخوان این جشنواره در چند بخش مجزا گرفته است. این امر با توجه به ابهامات پیش رو در مورد شرایط گسترش کرونا و تصمیم‌های مراجع ذی‌صلاح در خصوص برگزاری جشنواره‌های هنری انجام می‌شود.
پیش از این فراخوان بخش نمایشنامه نویسی منتشر شد و در این مرحله فراخوان یک بخش دیگر از جشنواره که امکان برگزاری آن در شرایط فعلی و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اعلامی مقدور است اعلام می‌شود. از این رو، فراخوان بخش‌ «مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر» برای آگاهی گروه‌های محترم نمایشی، هنرمندان و علاقه‌مندان در قالب فایل pdf پیوست خبر شده است.
 لازم به ذکر است فراخوان دیگر بخش‌ها نیز پس از بررسی نهایی اعلام می‌شود.
علاقمندان می‌توانند فراخوان «مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر» را از فایل‌های ضمیمه انتهای این خبر دریافت کنند.




نظرات کاربران