در حال بارگذاری ...
همراه با اطلاعیه شماره یک سی و نهمین دوره جشنواره

فراخوان مسابقه نمایشنامه نویسی جشنواره تئاتر فجر منتشر شد

همراه با اطلاعیه شماره یک دبیرخانه، فراخوان مسابقه نمایشنامه نویسی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر منتشر شد. فراخوان ۳ بخش دیگر از جشنواره که امکان برگزاری آن در شرایط فعلی و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اعلامی مقدور است نیز به زودی اعلام می شود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از دبیرخانه سی و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، ستاد برگزاری این دوره از جنشنواره جلسات متعددی را به منظور  تدوین فراخوان سی و نهمین دوره از جشنواره با توجه به شرایط کنونی ایران و جهان به جهت شیوع ویروس کرونا و تبعات گوناگون آن برگزار کرده است.

در این میان صیانت از سلامت هنرمندان گرامی، مخاطبان ارجمند و همکاران محترم مجموعه های اجرایی در اولویت برنامه ریزی های این دبیرخانه بوده است.
با توجه به موارد فوق و به جهت پیشبرد برنامه های اجرایی و آگاهی هنرمندان عزیز متقاضی شرکت در بخش های مختلف این رویداد ستاد برگزاری جشنواره تصمیم به انتشار فراخوان این جشنواره در چند بخش مجزا گرفته است.
این امر با توجه به ابهامات پیش رو در مورد شرایط گسترش کرونا و تصمیم های مراجع ذی صلاح در خصوص برگزاری جشنواره های هنری انجام می شود.
در این مرحله فراخوان 4 بخش از جشنواره که امکان برگزاری آن در شرایط فعلی و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی اعلامی مقدور است آماده شده و اعلام خواهد شد.
در مرحله نخست فراخوان تخصصی "مسابقه نمایشنامه نویسی" برای آگاهی گروه های محترم نمایشی، هنرمندان و علاقه مندان منتشر می گردد.
فراخوان بخش های "نمایشهای خیابانی" و اطلاعات مربوط به "مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر " و "نمایشگاه اسناد با موضوع تئاتر و دفاع مقدس" نیز به زودی اعلام می‌شود.
علاقمندان می توانند فایل فراخوان بخش نمایشنامه نویسی این دوره را از قسمت فایل های ضمیمه دریافت کنند.




نظرات کاربران