در حال بارگذاری ...
ابوالحسن حیدری:

استقبال پرشور علاقمندان از آثار پنجمین جشنواره تئاتر کوتاه خراسان شمالی

سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: استقبال علاقمندان و هنرمندان از آثار نمایشی پنجمین دوره از جشنواره تئاتر کوتاه(جوان) استان بی نظیر بود.

به گزارش تئاتر خراسان شمالی؛ سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: استقبال علاقمندان و هنرمندان از آثار نمایشی پنجمین دوره از جشنواره تئاتر کوتاه(جوان) استان بی نظیر بود.

ابوالحسن حیدری با اعلام این خبر افزود: اجراهای نمایشی پنجمین جشنواره تئاتر کوتاه استان از روز چهارم شهریور در دو تالار شمس و گلشن بجنورد آغاز و علاقمندان از این آثار استقبال بی نظیری داشته اند.

وی، اظهار کرد: تعدادی از نمایش ها به دلیل استقبال بی نظیر در یک روز دو بار اجرا شده است تا همه بتوانند از آن ها دیدن کنند.

حیدری، با بیان اینکه در این دوره از جشنواره ١٣ اثر نمایشی منتخب با یکدیگر به رقابت می پردازند، افزود: در نخستین روز از جشنواره ٦ اثر نمایشی صحنه ای و دو اثر نمایشی خیابانی برای علاقمندان به اجرا درآمد و چهار اثر نمایشی صحنه ای و یک اثر هم خیابانی در دومین روز از جشنواره برای علاقمندان به اجرا درآمد.

وی، شور وشوق فعالان حوزه نمایش استان را بسیار مطلوب توصیف و اظهار داشت: امیدواریم اینگونه برنامه ها باعث ارتقاء جایگاه تئاتر استان و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین هنرمندان شود.

 

 

 

 

 

 




نظرات کاربران