در حال بارگذاری ...
امین فرحی:

درگاه تئاترخراسان شمالی پویا می‌شود

امین فرحی رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان شمالی پیرامون پرتال استانی ایران تئاتر گفت: درگاه تئاتر استان خراسان شمالی آماده انتشار اخبار و مطالب هنرمندان است.

امین فرحی رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان شمالی پیرامون پرتال استانی ایران تئاتر گفت: متاسفانه به دلایل و مشکلاتی در چند وقت اخیر نتوانستیم اخبار و اتفاقات تئاتر را به روز به اطلاع مخاطبین محترم برسانیم که ضمن عرض پوزش از این بابت زین پس با تمرکز و تلاش بیشتر در خدمت مخاطبین عزیز خواهیم بود .

وی ضمن تقدیر و تشکر از امیر حسین جان نثار بابت تلاش و همکاری در پرتال استانی گفت: جدا از تلاش های او، گروه های نمایشی نیز باید نسبت به درج خبر حساس و پیگیر باشند .

امین فرحی در ارتباط با اهم اتفاقات و اخبار 3 ماهه اول 98 گفت: به مناسبت نوروز به اتفاق مدیرکل و معاونین محترمشان به دیدار پیشکسوتان تئاتر رفتیم، نشست های هم اندیشی با اهالی تئاتر اسفراین و شیروان را داشتیم که نشست شیروان در حاشیه افتتاح پلاتو تئاتر این شهر بود.

اجرای عمومی نمایش مندیر به کارگردانی من و نمایش هزار سال و یک روز به کارگردانی عباس کریمی در بجنورد و اجرای عموم ده ها نمایش صحنه ای و خیابانی در شهرهای استان، صدور احکام جدید برای انجمن های اسفراین و شیروان و مشارکت در هفته فرهنگی شورای شهر و... از جمله اخبار و رویدادهای این مدت بود.

وی در پایان گفت آرزو میکنم با تلاش های مسئول پرتال و ارتباط تنگاتنگ اهالی تئاتر با او بتوانیم روز به روز در جهت رشد کمی و کیفی پرتال استانی گام برداریم.




نظرات کاربران