در حال بارگذاری ...
داور بازخوان سیزدهمین جشنواره تئاتر رضوی

جشنواره تئاتر به ارتقای سطح نمایش هایی با موضوع رضوی کمک می کند

داور بازخوان سیزدهمین جشنواره تئاتر رضوی با بیان اینکه جشنواره تئاتر به ارتقای سطح نمایش هایی با موضوع رضوی کمک می کند، گفت: برای افزایش این اثرگذاری باید کمک کنیم تا سال به سال دیدگاه های جدیدی وارد این عرصه شوند

به گزارش تئاتر خراسان شمالی؛ حسین فدایی حسین افزود: جشنواره تئاتر رضوی با طرح موضوعی مانند سیره ائمه(ع) توانسته است مخاطب را با مفاهیم مختلفی در این عرصه آشنا کند.

وی تاکیدکرد: جشنواره تئاتر رضوی، حرکت قابل قبول و قابل توجهی است و برای اینکه شاهد آثار بهتر و با کیفیت تر باشیم باید دبیرخانه این جشنواره طی سال فعال باشد و با نگاه های کارشناسی و ارزیابی جشنواره های گذشته، بتواند دنبال راهکارهای تازه باشد.

فدایی حسین برگزاری جشنواره تئاتر رضوی در خراسان شمالی را به نفع مردم این استان دانست و یادآورشد: این جشنواره باعث می شود تا مردم فرصت پیدا کنند و آثار نمایشی بیشتری را در شهر خود به تماشا بنشینند و در آشنایی آنها با هنر تئاتر موثر است.

این پژوهشگر عرصه تئاتر کشور ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی هایی که برای جشنواره تئاتر رضوی انجام می شود می توان به ارتقا سطح آثار تولید شده در استان خراسان شمالی نیز خوش بین باشیم.

گفتنی است؛ سیزدهمین جشنواره تئاتر رضوی، ٧، ٨ و ٩ شهریورماه امسال در مجموعه تئاتر شهر مرکز خراسان شمالی برگزار می‌شود.




نظرات کاربران