در حال بارگذاری ...
رضا حامدی خواه داور جشنواره تئاتر استانی:

خراسان شمالی قابلیت‌های زیادی دارد

رضا حامدی خواه به نمایندگی از داوران این دوره جشنواره تئاتر استانی در گفت‌وگو با تئاتر خراسان شمالی گفت: جشنواره تئاتر خراسان شمالی جشنواره ای بود که در آن نمایش ها متعهد به قصه بودند و نشان دهنده این موضوع بود که این آثار فقط برای جشنواره کار نشدند و برای مخاطب عام و علاقمندان به نمایش همان شهر کار شده است.

وی گفت: همه ی کارها نزدیک به هم و کارهای متوسطی بودند و کار ضعیف در این جشنواره نبود،‌ همین نزدیک بودن کارها باعث شد تا قضاوت سخت شود و با این که کارها کم بودند اما زمان زیادی صرف شد تا به یک جمع بندی برسیم.

حامدی خواه در ادامه گفت: بنا به شناختی که از خراسان شمالی و شهرستان‌های آن دارم می‌توانم بگویم این دوره از جشنواره استانی از برایند همیشگی‌شان کمتر بود، قابلیت های زیادی در این استان وجود دارد که ما انتظار داشتیم کارهایی در سطح بالاتر ببینیم.

نماینده داوران در پایان اضافه کرد: جشنواره ها بهانه است و ما انتظار داریم هنرمندان این منطقه بعد از جشنواره با ما در ارتباط باشند تا برای تعالی تئاتر کنار هم کار کنیم و نقاط ضعف و قوت خود را متوجه شویم.

سیزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی 18 و 19 مرداد به دبیری امین فرحی در شهرستان شیروان برگزار شد.




مطالب مرتبط

با اعلام نام پنج اثر برگزیده

هجدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی به پایان رسید
با اعلام نام پنج اثر برگزیده

هجدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی به پایان رسید

با پایان هجدهمین جشنواره تئاتر استان خراسان شمالی، دو نمایش خیابانی «انگشت کوچک» از فاروج و «عتیقه» از اسفراین و سه نمایش صحنه‌ای «شیرهای خان بابا سلطنه» از شیروان، «کارنان» از اسفراین و «زندگی او» از بجنورد، به عنوان آثار برگزیده معرفی شدند.

|

نظرات کاربران