در حال بارگذاری ...
هم زمان با سومین روز از جشنواره ملی تئاتر آیات؛

تیوال «برای عشق» را به نمایش گذاشت

هم زمان با سومین روز از جشنواره ملی تئاتر آیات؛ اثر نمایشی «برای عشق» به کارگردانی «سید امیرحسین جان نثار» در سایت تیوال tiwall.com به نمایش گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خراسان شمالی، در  سومین و آخرین روز از سومین جشنواره ملی تئاتر آیات اثر نمایشی «برای عشق» به نویسندگی و کارگردانی «سید امیر حسین جان نثار» از خراسان شمالی  در سایت تیوال به نمایش گذاشته شد. 

این گزارش حاکی است، در این اثر نمایشی « احمد کوهستانی»، « فرخ اسدی»، «امیر حسین جان نثار» و «آزاده حیدرزاده» به ایفای نقش می پردازند و علاقه مندان می توانند از ساعت 10 تا 24  به تماشای این اثر نمایشی بنشینند. 

بر اساس این گزارش، آثار نمایشی «مجلس شمرکشی» به کارگردانی «کیوان حبیبی»از استان قزوین، «میخواستم ببوسمت باران گرفت» به کارگردانی «محمدحسن زاده» از خراسان رضوی و «سپاسنامه هانیه و چند روایت متقاطع» به کارگردانی «مرتضی اسدی مرام» از استان کرمانشاه در دومین روز روی سایت بارگذاری و برای علاقه مندان به نمایش گذاشته شد.

در نخستین روز از این جشنواره نیز  3 اثر نمایشی «باد سرخ» به کارگردانی «کریم  عظیمی ججین» از اردبیل، «قندخون» به کارگردانی «عبدالرضافتحی» از استان مرکزی و «برزخ اروی شاعره آتش» به کارگردانی «اصغرمرادی» از استان اصفهان برای علاقه مندان روی سایت تیوال بارگذاری شد.

گفتنی است؛ سومین جشنواره سراسری تئاتر آیات به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز هنرهای نمایشی کشور به میزبانی خراسان شمالی از اول بهمن فعالیت خود را با رقابت 7 گروه نمایشی از استان های خراسان رضوی، کرمانشاه، اصفهان، قزوین، اردبیل، مرکزی و خراسان شمالی و داوری «سعید اسدی»، «حسین مسافر آستانه»  و «محمد حیدری» در سایت تیوال آغاز کرد و امشب با معرفی نفرات برتر در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد به کار خود پایان  می دهد.




نظرات کاربران