در حال بارگذاری ...

نمایش های راه یافته به دوازدهمین جشنواره تئاتر استان خراسان شمالی مشخص شد

هیئت انتخاب آثار دوازدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی پس از بازبینی آثار متقاضی ۸ نمایش را به دبیرخانه جشنواره معرفی کرد.

هیئت داوران دوازدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی متشکل از آقایان: علی شریفی، محمد حسن زاده و علیرضا صمدی شادلو پس از بازبینی آثار متقاضی حضور در جشنواره از تاریخ 6 لغایت 9 شهریور و پس از بازبینی 21 اثر نمایشی از شهرهای فاروج، شیروان، بجنورد، گرمه، جاجرم و اسفراین 8 نمایش را به دبیرخانه جشنواره معرفی نمود.

احسان کمالی نماینده انجمن هنرهای نمایشی استان و هماهنگ کننده هیئت بازبین در این باره گفت: اکثر آثار متقاضی، جوانان و نسل نویی از علاقمندان تئاتر هستند  و این خود نویدبخش آینده روشنی در تئاتر خراسان شمالی است.

وی افزود: با تصمیم دبیر جشنواره آثار راه یافته تا قبل از جشنواره حتما باید اجرای عموم داشته باشند، آثار راه یافته به جشنواره دوازدهم عبارتند از: اقیانوس آرام به کارگردانی زهرا بخش پور، دردسرهای مرد مرده به کارگردانی سعید آذرخشی، ما به هم دروغ نمی گیم به کارگردانی سیدمهدی کشمیری، دوئل برای نخوت به کارگردانی امیرعلی پریز، پایان را من تعیین می کنم به کارگردانی امیرحسین روحانی، کمکم کن به کارگردانی انسیه حاجی زاده، زیر باران از تو میخوانم به کارگردانی مهدی فخرانی و هفت سین سال 63 به کارگردانی محمد یحیی آبادی.

دوازدهمین جشنواره تئاتر استانی خراسان شمالی همزمان با سومین جشنواره تئاتر کوتاه ( جوان ) از 25 شهریورماه به دبیری امین فرحی در بجنورد برگزار می‌شود. 

  1.  

 




نظرات کاربران