در حال بارگذاری ...
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی:

دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر کوتاه (جوان) در شهرستان جاجرم راه‌اندازی شد

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان خراسان شمالی گفت: با توجه به علاقمندی شهرستان جاجرم، حمایت مسئولین ، استقبال خوب مردم از رویدادهای هنری مجوز استقرار دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر کوتاه جوان استان به شهرستان جاجرم اعطاء می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ حسین ثابت قدم وحید در آیین اختتامیه دومین جشنواره تئاتر کوتاه (جوان ) استان  با اشاره به اینکه این جشنواره از دستاوردها و مصوبات کاروان فرهنگی و هنری تدبیر و امید است، افزود: همانگونه که داستان بلند را از داستان کوتاه آغاز  میکنیم  مسیر عبور و نقطه نیل به تئاتر بلند نیز از مسیر تئاتر کوتاه است  ولذا  هم افزایی در حوزه فرهنگ و هنر موجب توسعه و تعالی این حوزه است.

وی افزود: از طریق جشنواره  می توان استعداد ها و چهره های جدیدی را شناسایی کرد و جسارت جوانان را برای اجرای تئاتر های بلند افزایش داد و از تجاربی که در پرتو این جشنواره کسب می کنیم و از دستاوردهای آن برای ارزیابی وضعیت تئاتر و برای امور زیرساختی این حوزه و بطور کلی برای آینده تئاتر استان استفاده کرد.

حسین ثابت قدم وحید با بیان اینکه سال ٩٤ سال توجه به تئاتر است،  گفت:  آثار نمایشی  ارزشمندی به دبیرخانه ارسال شده بود به زعم  کارشناسان و داوران، این آثار تلاش کرده اند خود را به شاخص ها و استاندارهای تئاتر نزدیک کنند .

وی در پایان از همه دست اندارکاران برگزاری دومین جشنواره تئاتر کوتاه(جوان) استان به میزبانی شهرستان جاجرم تقدیر و تشکر کرد و از هنرمندان خواست تا در راستای تولیدات فاخر بیش از پیش تلاش نمایند.




نظرات کاربران