در حال بارگذاری ...

اسامی نمایش های راه یافته به دومین جشنواره تئاتر کوتاه خراسان شمالی اعلام شد

معاون هنری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی از اعلام اسامی نمایش های راه یافته به جشنواره تئاتر کوتاه، جوان خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ حسن عابدی با اعلام این خبرافزود: هیات داوران این جشنواره با تماشای 13 اثر نمایشی راه یافته به دبیرخانه جشنواره تئاتر کوتاه 8 اثر را به عنوان آثار برگزیده انتخاب کردند.

وی اظهار داشت: نمایش "درستکارترین قاتل دنیا" به نویسندگی افشین هاشمی و کارگردانی مریم نوروزی و نمایش "روز دروغ" به نویسندگی محمد یعقوبی و کارگردانی عادل رضایی از اسفراین، نمایش "اسم شب" به نویسندگی حسین فدایی حسین و کارگردانی مهدی فخرانی از جاجرم و نمایش "گوهر" به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی عطیه یوسفی از شیروان از جمله نمایش های راه یافته به جشنواره تئاتر کوتاه می باشند.

عابدی همچنین نمایش های " آخرین گفته های یک مرده" به نویسندگی محمد رضا علی آبادی و کارگردانی امیرحسین روحانی، "مردبارانی" به نویسندگی و کارگردانی امیرصالح قراچورلو و " دنیای از دست رفته" به نویسندگی و کارگردانی امیرسهامی از بجنورد از دیگر نمایش های راه یافته به این جشنواره به شمار می روند.

عابدی اضافه کرد: نمایش "ماجرای ناامیدکننده" به نویسندگی فلیکس لوکلوک و کارگردانی محمدی یحیی آبادی مشروط به بازبینی مجدد می باشد.

عابدی خاطرنشان کرد: احسال کمالی، برات محمد خیر آبادی و مجتبی زیرک داوری بخش بازبینی آثار دومین جشنواره تئاتر کوتاه خراسان شمالی برعهده داشتند.

گفتنی است؛ دومین جشنواره تئاتر کوتاه (جوان) 28 و 29 بهمن ماه امسال به میزبانی شهرستان جاجرم برگزار می شود.




نظرات کاربران