در حال بارگذاری ...

جشنواره تئاتر رضوی نیمه دوم مرداد ماه سال 95 برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: تا کنون دو جلسه اتاق فکر به منظور برگزاری یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی در استان تشکیل شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ حسین ثابت قدم وحید با اعلام این خبر افزود: در راستای رسیدن به یک فضای همگرایی و مطلوب در طراحی برنامه های جشنواره سراسری تئاتر رضوی بر طبق آیین نامه و بخش نامه هایی که از سوی بنیاد بین المللی امام رضا (ع) به دبیرخانه جشنواره تئاتر رضوی ابلاغ شد، اتاق فکر این جشنواره با حضور صاحب نظران و هنرمندان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه تا کنون دو جلسه اتاق فکر در استان تشکیل شده است، اظهار داشت: خروجی این اتاق فکر تنظیم فراخوان یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی  بوده  که به زودی منتشر خواهد شد.

ثابت قدم وحید اذعان داشت: اتاق فکر جشنواره سراسری تئاتر رضوی برای برگزاری هرچه با شکوه تر این  جشنواره در سال 95 تلاش خواهد کرد.

گفتنی است؛ اعضای این اتاق فکر متشکل از مدیرکل، معاونین و مشاورین اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی، مسئول انجمن هنرهای نمایشی و تعدادی از هنرمندان تئاتر استان می باشند. 




نظرات کاربران