در حال بارگذاری ...
امین فرحی:

درگاه تئاترخراسان شمالی پویا می‌شود

امین فرحی رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان شمالی پیرامون پرتال استانی ایران تئاتر گفت: درگاه تئاتر استان خراسان شمالی آماده انتشار اخبار و مطالب هنرمندان است.

امین فرحی رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان شمالی پیرامون پرتال استانی ایران تئاتر گفت: متاسفانه به دلایل و مشکلاتی در چند وقت اخیر نتوانستیم اخبار و اتفاقات تئاتر را به روز به اطلاع مخاطبین محترم برسانیم که ضمن عرض پوزش از این بابت زین پس با تمرکز و تلاش بیشتر در خدمت مخاطبین عزیز خواهیم بود .

وی ضمن تقدیر و تشکر از امیر حسین جان نثار بابت تلاش و همکاری در پرتال استانی گفت: جدا از تلاش های او، گروه های نمایشی نیز باید نسبت به درج خبر حساس و پیگیر باشند .

امین فرحی در ارتباط با اهم اتفاقات و اخبار 3 ماهه اول 98 گفت: به مناسبت نوروز به اتفاق مدیرکل و معاونین محترمشان به دیدار پیشکسوتان تئاتر رفتیم، نشست های هم اندیشی با اهالی تئاتر اسفراین و شیروان را داشتیم که نشست شیروان در حاشیه افتتاح پلاتو تئاتر این شهر بود.

اجرای عمومی نمایش مندیر به کارگردانی من و نمایش هزار سال و یک روز به کارگردانی عباس کریمی در بجنورد و اجرای عموم ده ها نمایش صحنه ای و خیابانی در شهرهای استان، صدور احکام جدید برای انجمن های اسفراین و شیروان و مشارکت در هفته فرهنگی شورای شهر و... از جمله اخبار و رویدادهای این مدت بود.

وی در پایان گفت آرزو میکنم با تلاش های مسئول پرتال و ارتباط تنگاتنگ اهالی تئاتر با او بتوانیم روز به روز در جهت رشد کمی و کیفی پرتال استانی گام برداریم.




مطالب مرتبط

با اعلام نام پنج اثر برگزیده

هجدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی به پایان رسید
با اعلام نام پنج اثر برگزیده

هجدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی به پایان رسید

با پایان هجدهمین جشنواره تئاتر استان خراسان شمالی، دو نمایش خیابانی «انگشت کوچک» از فاروج و «عتیقه» از اسفراین و سه نمایش صحنه‌ای «شیرهای خان بابا سلطنه» از شیروان، «کارنان» از اسفراین و «زندگی او» از بجنورد، به عنوان آثار برگزیده معرفی شدند.

|

غزل ملک‌حسینی، کارگردان نمایش «رویای شیرین عروسک‌ها»

تئاتر باید به مدارس بیاید
غزل ملک‌حسینی، کارگردان نمایش «رویای شیرین عروسک‌ها»

تئاتر باید به مدارس بیاید

کارگردان «رویای شیرین عروسک‌ها» که در جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی اجرا داشت، از ضرورت پرداختن به تئاتر و این‌گونه نمایشی در مدارس سخن گفت و آن را لازمه رشد و شکوفایی فردی و اجتماعی دانش‌آموزان دانست.

|

نظرات کاربران