در حال بارگذاری ...
پس از برگزاری انتخابات

هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان مشخص شدند

امین فرحی با ۳۱ رای، احسان کمالی با ۲۹ رای، محمد یحیی آبادی با ۲۵ رای، رضافیروزه با ۲۳ رای به عنوان اعضاء اصلی هیات مدیره و همچنین سید مهدی کشمیری با ۱۸ رای و علی یزدانی با ۱۲ رای به‌عنوان عضوعلی‌البدل انتخاب شد.

به گزارش تئاتر خراسان شمالی، انتخابات هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی خراسان شمالی در روز دوشنبه 10 دی ماه 97 رای گیری برای انتخاب اعضا جدید هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی ایران شعبه استان خراسان شمالی در تماشاخانه شمس بجنورد برگزار شد و  در این روز اعضاء 9 گروه ثبت شده نمایشی این استان با حضور پای صندوق رای، اعضا جدید هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی ایران شعبه استان را از میان 7کاندیدای حاضر انتخاب کردند.
در این انتخابات از مجموع 51 نفر واجد شرایط رای دادن، 48 نفر پای صندوق حاضر شده و آراء خود را به صندوق ریختند که در نهایت پس از شمارش آراء امین فرحی با 31 رای، احسان کمالی با 29 رای، محمد یحیی آبادی با 25 رای به عنوان اعضاء اصلی هیات مدیره همچنین رضافیروزه با 23 رای  و سید مهدی کشمیری با 18 رای به‌عنوان عضوعلی‌البدل انتخاب شد.
در بازرسی نیز تنها کاندیدای حضور در این بخش ذکریا شیرمحمدزاده  با 29 رای به‌عنوان بازرس انتخاب شد.




مطالب مرتبط

با اعلام نام پنج اثر برگزیده

هجدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی به پایان رسید
با اعلام نام پنج اثر برگزیده

هجدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی به پایان رسید

با پایان هجدهمین جشنواره تئاتر استان خراسان شمالی، دو نمایش خیابانی «انگشت کوچک» از فاروج و «عتیقه» از اسفراین و سه نمایش صحنه‌ای «شیرهای خان بابا سلطنه» از شیروان، «کارنان» از اسفراین و «زندگی او» از بجنورد، به عنوان آثار برگزیده معرفی شدند.

|

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در آیین آغازین جشنواره تئاتر  خراسان شمالی مطرح کرد:

جشنواره تئاتر، صدای رسای هنرمندان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در آیین آغازین جشنواره تئاتر خراسان شمالی مطرح کرد:

جشنواره تئاتر، صدای رسای هنرمندان

تقی صادقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در آیین آغازین هجدهمین جشنواره تئاتر استان با اشاره به حملات اسرائیل و کشتار وسیع و نسل کشی مردم مظلوم غزه، جشنواره تئاتر را صدای رسای هنرمندان در دفاع از مردم مظلوم غزه خواند.

|

با ادای احترام به مقام شامخ شهید گمنام استان

چراغ هجدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی روشن شد
با ادای احترام به مقام شامخ شهید گمنام استان

چراغ هجدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی روشن شد

صبح امروز با ادای احترام هنرمندان تئاتر و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با نثار گل به مقام شامخ شهید گمنام در اداره کل، چراغ هجدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی روشن شد و اثر نمایشی «زندگی او» به کارگردانی «سید مهدی کشمیری» در پلاتوی شمس بجنورد روی صحنه رفت

|

نظرات کاربران