در حال بارگذاری ...
دیدار قربانی جم با هنرمندان تئاتر خراسان شمالی

نشست صمیمی مدیرکل صداوسیمای استان با هنرمندان تئاتر

حمید قربانی جم مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی با جمعی از پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش تئاتر خراسان شمالی، حمید قربانی جم مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی با فرحی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان و جمعی از پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر استان دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست که به مدت 3 ساعت به طول انجامید مشکلات اهالی تئاتر، نحوه تعامل با صداوسیما و چگونگی  فعالیت هنرمندان تئاتر در نمایشهای رادیویی بررسی شد.

فرحی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بابت تدارک این جلسه از مدیر کل صداوسیمای استان قدردانی کرد و گفت: انجمن هنرهای نمایشی استان تمام تلاش خود را برای حضور موفق در جشنواره تولیدات مراکز صداوسیما که سال آینده در بجنورد برگزار خواهد شد را انجام می دهد و تمایل دارد یک شورای سیاستگذاری صداسیما و انجمن هنرهای نمایشی را تشکیل دهد تا عاملی باشد برای فعالیت بیشتر هنرمندان تئاتر با صدوسیمای استان.

قربانی جم نیز ضمن خوشامد به اهالی تئاتر و تشکر بابت حضور هنرمندان در این نشست گفت: تئاتر هنر ارزشمند و فرهیخته ای است، اندیشه، اندیشه ورزی و تفکر و واکاوی دنیای انسانها از جمله ویژگیهای والا و ستودنی این هنر است و مجموعه صداسیما مشتاق است تا فرایند حضور هنرمندان نمایش در تولیدات رادیویی و تلویزیونی تسهیل، تسریع و تعریف شود.

وی در ادامه گفت: علیرغم تمام تلاشهای هنرمندان و اثرگذاری  نمایشهای صحنه ای، هنوز تئاتر در سبد فرهنگی خانواده ها جای چندانی ندارد که خوشبختانه در خراسان شمالی این مهم تا حدودی تحقق یافته است اما هنوز با ایده آل ها فاصله داریم و صدا و سیما آمادگی دارد تا به تبلیغات نمایشهای روی صحنه کمک کند.

قربانی جم در پایان افزود: بزودی جشنواره « استندآپ کمدی » و « نمایشنامه خوانی » توسط شبکه اترک برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران