در حال بارگذاری ...
کارگردان نمایش «ماه بر ترک اسب پیر»:

تبادل اندیشه مهم ترین دستاورد جشنواره های تئاتر است

کارگردان نمایش «ماه بر ترک اسب پیر»: حاضر در سیزدهمین جشنواره تئاتر رضوی با بیان اینکه تبادل اندیشه مهم ترین دستاورد جشنواره های تئاتر است، گفت: ستاد برگزاری جشنواره تئاتر رضوی در خراسان شمالی در این دوره عالی عمل کردند

به گزارش تئاتر خراسان شمالی؛ غریب منوچهری که در دوره نهم این جشنواره نیز تجربه حضور دارد، گفت: این جشنواره در خراسان شمالی نسبت به سال های گذشته، در این دوره موفق تر و قوی تر عمل کرد.

وی زیرساخت های خراسان شمالی برای برگزاری جشنواره های تئاتر را مناسب توصیف کرد و با اشاره به پلاتوی تخصصی شمس بجنورد، افزود: هنرمندان این استان نیز در عرصه های مختلف توانایی های خود را ثابت کرده اند.

وی در خصوص نحوه شکل گیری نمایش «ماه بر ترک اسب پیر»: نیز گفت: با توجه به سابقه همکاری با ایوب آقاخانی نویسنده نمایشنامه این اثر، نوع روایت قصه نظرم را جلب کرد و به دلیل موضوعیت دینی و نگاه متفاوتی که داشت، آن را برای تئاتر رضوی تولید کردیم.

منوچهری با تاکید بر اینکه پرداختن به موضوعاتی پیرامون سبک زندگی ائمه(ع) در حوزه فرهنگ و هنر سبب غنای جامعه می شود، افزود: وجود امام رضا(ع) در ایران برای هنرمندان برکتی است.




نظرات کاربران