در حال بارگذاری ...
کارگردان نمایش «سال گذشته در حرم»:

ایده یابی در جشنواره های موضوعی دشوار است

کارگردان نمایش «سال گذشته در حرم» حاضر در سیزدهمین جشنواره تئاتر رضوی، با بیان اینکه بسیاری از منتقدان جشنواره بر تکراری بودن آثار اجرا شده در جشنواره گلایه می کنند، گفت: ایده یابی در جشنواره های موضوعی دشوار است

به گزارش تئاتر خراسان شمالی؛ مسعود احمدی گفت: سال گذشته در بخش نمایش نامه نویسی در جشنواره تئاتر رضوی و امسال در بخش صحنه ای شرکت کردم.

وی یادآورشد: با وجود رقابت گروه های کمی امسال در سیزدهمین جشنواره تئاتر رضوی، استقبال مردم بسیار خوب بود و اختصاص امکانات سالن برای اجراها رضایت بخش می باشد.

وی با بیان اینکه انتظار می رود سال آینده با افزایش اجراهای صحنه ای و خیابانی، هیجان جشنواره بیشتر شود، خاطرنشان کرد: در سال گذشته با شرکت در ٩ جشنواره تجربه هایی به دست آمده که از جشنواره تئاتر رضوی نیز انتظار می رود به روال سایر برنامه ها پیش برود.

احمدی گفت: باید دلگرمی و حمایت از هنرمند با اختصاص امکانات و بودجه همراه شود تا هنرمندان برای شرکت در سال های آینده با انگیزه بیشتر، اثری را تولید کنند.

کارگردان نمایش «سال گذشته در حرم» با بیان اینکه به ویژه ایده یابی برای کار در جشنواره تئاتر رضوی سخت است، دلیل آن را تکرار در سال های گذشته دانست گفت: باید در این جشنواره سعی کنیم شعاری عمل نکرده و به واقعیت ها بپردازیم.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود علاوه بر مشارکت گروه های هنری برای رقابت، دبیرخانه جشنواره از برخی کارگردانان اثر سفارشی بخواهد که این امر در ارتقای کیفیت موثر است.

کارگردان نمایش «سال گذشته در حرم» با بیان اینکه شرکت در یک جشنواره ملی افتخار است، اضافه کرد: اثری که برای جشنواره تئاتر رضوی تولید می شود فقط مختص به همین برنامه بوده و امکان اجرای آن در سایر جشنواره ها و استان ها بسیار کم است . 




نظرات کاربران