در حال بارگذاری ...
کارگردان نمایش «گامی در دوزخ، گامی در بهشت»

میزبانی بجنورد از جشنواره تئاتر رضوی رضایت بخش است

کارگردان نمایش «گامی در دوزخ، گامی در بهشت» حاضر در سیزدهمین جشنواره تئاتر رضوی با تاکید بر اینکه تعداد مخاطبین در تولید محتوا و تشویق به رقابتی موفق، موثر است، گفت: میزبانی بجنورد از جشنواره تئاتر رضوی رضایت بخش است.

به گزارش تئاتر خراسان شمالی؛ مرتضی جلالی دلیل این موفقیت از میزبانی جشنواره را، استقبال پر شور مردمی دانست.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار در جشنواره تئاتر رضوی شرکت می کنم، افزود: از مسئولان برگزاری جشنواره انتظار می رود با اختصاص بودجه مناسب به کارگردان ها ، کمک کنند تا دست و بال برای به صحنه کشیدن یک اثر در خور شان باز باشد.

وی با بیان اینکه در تهیه یک تئاتر خوب همه عوامل اثرگذارند، خاطرنشان کرد: از بازیگر و نمایش نامه غنی گرفته تا پیش بینی و طراحی امکانات برای یک دکوراسیون مناسب، همه دست به دست هم می دهند تا اجرا موفق باشد.

جلالی در ادامه سخنان خود با اشاره به این ادعا که هرسال در جشنواره تئاتر رضوی کارهای تکراری را شاهدیم ، گفت: شاید در حد محدودی نمایش نامه های تکراری را شاهد باشیم اما بسیاری از آثار با رویکردهای نوین تنظیم می شوند.

وی با بیان اینکه جشنواره های تئاتر با هر موضوعیتی که باشد، باید حرف دل در آن زده شود، تصریح کرد: اینگونه است که یک اثر به دل مخاطب می نشیند.

وی با اشاره به اینکه نمایش «گامی در دوزخ، گامی در بهشت» تا کنون ٣٣ اجرا داشته است، افزود: سعی بر تهیه اثری نو برای جلب نظر مخاطبان بوده که این همان پژوهش برای عرضه آثار جدید است.




نظرات کاربران