در حال بارگذاری ...
علی نصیریان در آستانه برگزاری جشنواره تئاتر رضوی؛

محبت مردم هنردوست خراسان شمالی فراموش شدنی نیست

هنرمند پیشکسوت عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون ضمن ابراز خشنودی از برگزاری سیزدهمین جشنواره تئاتر رضوی در بجنورد، گفت: جشنواره تئاتر رضوی، یادآور خاطرات خوبم میان مردم میهمان نواز خراسان شمالی است و محبت مردم هنر دوست این استان فراموش شدنی نیست و از خاطرات این جشنواره ملی خرسندم.

هنرمند پیشکسوت عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون در گفتگو با ستاد خبرگزاری سیزدهمین جشنواره تئاتر رضوی ضمن ابراز خشنودی از برگزاری جشنواره در بجنورد، گفت: جشنواره تئاتر رضوی، یادآور خاطرات خوبم میان مردم میهمان نواز خراسان شمالی است و محبت مردم هنر دوست این استان فراموش شدنی نیست و از خاطرات این جشنواره ملی خرسندم.

علی نصیریان افزود: دو بار برای حضور در جشنواره تئاتر رضوی به بجنورد آمدم که با استقبال و میهمان نوازی مردم این خطه از کشورمان همراه بود.

وی ادامه داد: وی با تاکید بر تبلیغات مناسب در استقبال عموم مردم از جشنواره ها، خاطرنشان کرد: تبلیغات خوبی در طول برگزاری جشنواره تئاتر رضوی در بجنورد مشاهده می‌شد که لازمه برگزاری موفق یک برنامه است.

هنرمند پیشکسوت عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون با بیان اینکه فعالیت فعلی هنرمندان عرصه تئاتر خوب و رضایت بخش است، تاکیدکرد: برگزاری جشنواره های متعدد در بروز استعدادهای نو و درخشان بسیار موثر است.

وی یادآورشد: تمرکز زدایی از پایتخت کشور ، عامل مهمی در پرورش استعدادهای جدید است و برگزاری جشنواره ها حرکتی مثبت در همین راستا به شمار می رود.

وی با تاکید بر اینکه هر اقدام فرهنگی و هنری که در تهران انجام شده باید به شهرستان ها تسری یابد، تصریح کرد: در این صورت رفت و آمد میان هنرمندان جدید و پیشکسوت و تبادل تجربه به خوبی انجام شده و شاهد اتفاقات نویی در عرصه هنر خواهیم بود.

نصیریان گفت: خوشحالم که در نقطه ای از کشورمان شاهد رویداد فرهنگی و هنری بزرگی با عنوان جشنواره تئاتر رضوی هستیم.

وی ادامه داد: مردم بجنورد با استقبال گسترده از تئاتر و اجراهای جشنواره به خوبی ثابت کرده اند که میزبانی شایسته ودر خور نام ثامن الحجج(ع) هستند.

وی با بیان اینکه باید فرصت و زمینه را برای فعالیت هنری جوانان فراهم آورد، تصریح کرد: هنر دریایی بی کران از تجربه است که برگزاری جشنواره ها به ایجاد رقابتی سالم و بروز استعدادهای جدید در زمینه های مختلف از جمله تئاتر کمک می کند.

 سیزدهمین جشنواره تئاتر رضوی، ٧، ٨ و ٩ شهریورماه امسال در مجموعه تئاتر شهر مرکز خراسان شمالی برگزار می‌شود.




نظرات کاربران