در حال بارگذاری ...

پیام مدیر کل هنرهای نمایشی کشور به سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی

هنرنمایش منت دار روزهایی است که به یاد و نام نیکوی امام مهربانی ها صحنه هایش درخشان و نور افشان به نور و نوای شریف شاه خراسان می شود. جشنواره تئاتر رضوی، رخدادی شریف و متبرک به نام و یاد امام رضا(ع) است که هر ساله هنرمندان شیفته مهر را کنار هم گرد می آورد تا از کرامات ، سیره و سلوک آسمانی ایشان بر صحنه های عطر افشان ، بهترین روایت های جهان را زندگی کنند.

به گزارش ایران تئاتر، در متن این پیام آمده‌است:

 

«به نام پروردگار نور و مهربانی»

 ایران زیبا مفتخر است به نوری آسمانی از سلاله مهر و رحمت خراسان، کهتاجی از عزت و افتخار بر سر دارد. هنرنمایش منت دار روزهایی است که به یاد و نام نیکوی امام مهربانی ها صحنه هایش درخشان و نور افشان به نور و نوای شریف شاه خراسان می شود. جشنواره تئاتر رضوی، رخدادی شریف و متبرک به نام و یاد امام رضا(ع) است که هر ساله هنرمندان شیفته مهر را کنار هم گرد می آورد تا از کرامات ، سیره و سلوک آسمانی ایشان بر صحنه های عطر افشان ، بهترین روایت¬های جهان را زندگی کنند. سپاس خدای را بر این نعمت بزرگ و سعادت سترگ.

  امید که این مجال را همه قدر بدانیم و با تعمق و تأمل هنرمندانه در سیره و زندگانی آن امام بزرگ و معانی بلند انسانی کلام و کردار ایشان در تولید، اجرا و بهره مندی از آثار هنری بکوشیم.

از تمام هنرمندان، گروه های نمایش، مسئولان و دست اندرکاران سیزدهمین جشنواره تئاتر رضوی و مردم شریف و هنردوست خراسان شمالی صمیمانه سپاسگزارم و برای تمامی عزیزان پیروزی و سربلندی آرزومندم.

 

سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی 7 تا 9 شهریور در بجنورد برگزار می شود.




نظرات کاربران