در حال بارگذاری ...

پیام وزیر فرهنگ وارشاداسلامی به سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی

دولت تدبیر و امید بر خویش می­ بالد که بار دیگر شاهد جشنواره تئاتر رضوی در استانی می­ باشدکه نشاط و سرزندگی، امید و معرفت در آن جریان دارد. برگزاری چنین جشنواره­ای را که با نام مقدس علی­ ابن­ موسی­ الرضا(ع) و در استانی که به «باب الرضا(ع)»و «گنجینه معرفت­ ها »معروف است به فال نیک بایدگرفت .

به گزارش تئاتر خراسان شمالی به نقل از ستاد خبری سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی، متن پیام سیدعباس صالحی به شرح زیر است:

درود و سلام برتمامی عزیزانی که همت داشته­ اند و سیزدهمین جشنواره تئاتر رضوی را برگزار کرده اند.

دولت تدبیر و امید بر خویش می­ بالد که بار دیگر شاهد جشنواره تئاتر رضوی در استانی می­ باشدکه نشاط و سرزندگی، امید و معرفت در آن جریان دارد.

برگزاری چنین جشنواره­ای را که با نام مقدس علی­ ابن­ موسی­ الرضا(ع) و در استانی که به «باب الرضا(ع)»و «گنجینه معرفت­ ها »معروف است به فال نیک بایدگرفت .

تئاتر به عنوان مادرهنرها، زمانی که گام در راه مقدسات می ­گذارد می ­تواند به زیباترین شکل و خلاقانه­ ترین روش، نمایشگر«انسانیت»، «دینمداری»، «بزرگواری»، «اخلاق مداری» و در یک کلام «زندگی مبتی بر معرفت» باشد. هنرمندان عرصه تئاتر رضوی که عشق به امام هشتم(ع) دل و روح آن­ها را مصفا کرده،آتش عشق نهفته را در دل عاشقان آن امام همام با زیباترین جلوه در تئاتر شعله ­ور می­ سازند.

جشنواره تئاتر رضوی که در بین جشنواره ­ها، به نامی زیبا و شاخص­ه ای ارزنده زینت یافته تا به امروز بسیار قدرتمند و توانمند درخششی قابل تحسین داشته و تلاش دست اندرکاران این جشنواره ستودنی است .

ضمن آرزوی موفقیت برای برگزارکنندگان سیزدهمین جشنواره تئاتر رضوی، عزم جدی داریم با حمایت­ های بیش از پیش ازهنرمندان این عرصه شاهد پیشرفت رشد و توسعه و توفیق روزافزون در این وادی باشیم .




نظرات کاربران