در حال بارگذاری ...

جشنواره سیزدهم تئاتر خراسان شمالی در ایستگاه پایانی

آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی با حضور مسئولین، هنرمندان و جمعی از علاقمندان در مجتمع غدیر شیروان برگزار شد.

به گزارش تئاتر خراسان شمالی، عصر جمعه 19 مرداد اختتامیه سیزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی در مجتمع غدیر شیروان با حضور مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، فرماندار و شهردار شیروان، مسئولان برگزاری جشنواره، هنرمندان و علاقمندان هنرهای نمایشی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حسین فرخنده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی ضمن خسته نباشید به گروه های اجرایی، هنرمندان و شرکت کنندگان حاضر در این جشنواره گفت: با تصویب در کمیته برنامه ریزی اداره کل و با شعار اینکه خراسان شمالی فقط بجنورد نیست،فعالیت ها،امکانات و رویدادهای مهم در کل استان توزیع شده است، طوری که جشنواره تئاتر کوتاه خراسان شمالی در جاجرم و جشنواره تئاتر استانی را در شیروان یرگزار کردیم تا جشنواره های تئاتر به شهرستانها وارد شود و مردم شهرستانها نیز بتوانند از آثار هنرمندان استان استفاده کنند و تئاتر در شهرستانها نیز رونقی بیشتر از قبل پیدا کند.

مرآتی فرماندار شیروان نیز به پشت تریبون رفت و گفت: تئاتر اصالت و هویت دارد و آن را حفظ کرده است؛ ارتباط مخاطب و هنرمند ارتباطی دلی و آنچه در این هنر منتقل می شود باورپذرتر است.

وی در ادامه گفت:‌هر جا هنرمند باشد بویژه هنرمند تئاتر، ما می توانیم با زبان هنر بسیاری از حرفها را بگوییم و به جامعه نیز جهتی درست در راه کمال و ارتقاء بدهیم.

در ادامه هنرمندان گروه محلی و حرکات موزون شیروان نیز اجرای برنامه داشتند و استاد ولی نژاد بخشی شیروان به اجرای موسیقی مقامی پرداختند.

در پایان محمودرضا رحیمی به نمایندگی از هیئت داوران آراء منتخبین جشنواره تئاتر سیزدهم را خواند و برگزیدگان با اهدای لوح، جایزه نقدی و تندیس جشنواره تقدیر شدند.

سیزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی 18 و 19 مرداد به دبیری امین فرحی در شهرستان شیروان برگزار شد. 




نظرات کاربران