در حال بارگذاری ...

پیام قدردانی دبیر جشنواره تئاتر سیزدهم به استقبال تماشاگران شیروان

امین فرحی دبیر سیزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی: با پایان اکران ۶ اثر منتخب و نهایی جشنواره، شاهد استقبال بی نظیر مردم از اجراها بودیم.

به گزارش تئاتر خراسان شمالی، امین فرحی دبیر جشنواره تئاتر سیزدهم گفت: با پایان اجرای 6 اثر منتخب و نهایی جشنواره، شاهد استقبال بی نظیر مردم از اجراها بودیم.

فرحی با اشاره به اینکه هر ۶ اجرا با حضور حداکثری تماشاگران در سالن روبرو بود اضافه کرد: حضور تماشاگران و علاقمندان به تئاتر در هر دو سالن به حدی بود که تعدادی از تماشاگران برای دیدن نمایش ها بر روی زمین نشستند.

وی با اشاره به تاثیر مثبت هنر در جامعه، این علاقه و شور را ظرفیتی ارزشمند برشمرد و خاطرنشان کرد: قدردان این استقبال مردم هنردوست شیروان هستیم و امیدواریم از این ظرفیت در راستای ارتقای هنر تئاتر بهره گرفته شود و مسئولان نیز با افزایش زیرساخت ها، زمینه فعالیت بی دغدغه هنرمندان را فراهم آورند.

سیزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی با حضور 6 گروه منتخب در شیروان پایان یافت و مراسم اختتامیه جشنواره جمعه 19 مرداد با معرفی آثار برتر در این شهر برگزار شد.

سیزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی 18 و 19 مردادماه به دبیری در شیروان برگزار شد.




مطالب مرتبط

با اعلام نام پنج اثر برگزیده

هجدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی به پایان رسید
با اعلام نام پنج اثر برگزیده

هجدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی به پایان رسید

با پایان هجدهمین جشنواره تئاتر استان خراسان شمالی، دو نمایش خیابانی «انگشت کوچک» از فاروج و «عتیقه» از اسفراین و سه نمایش صحنه‌ای «شیرهای خان بابا سلطنه» از شیروان، «کارنان» از اسفراین و «زندگی او» از بجنورد، به عنوان آثار برگزیده معرفی شدند.

|

نظرات کاربران