در حال بارگذاری ...

نشست فرماندار شهرستان شیروان برای برگزاری سیزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی

این جلسه به میزبانی فرماندار و با حضور معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان و مسئولین برگزاری این شهرستان برگزار گردید.

نشست هماهنگی سیزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی در محل فرمانداری شهرستان شیروان برگزار شد.

این جلسه به میزبانی فرماندار و با حضور معاون هنری اداره کل فرهنگ  و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان و مسئولین برگزاری این شهرستان برگزار گردید.

مرآتی فرماندار شیروان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جشنواره گفت: برگزاری این رخدادهای فرهنگی موجی از شور و خوشحالی را در جامعه ایجاد خواهد کرد که اتفاقا نیاز امروزه جامعه ماست.

وی همچنین افزود: ما برای برگزاری شایسته و در خور این جشنواره از هیچ تلاش و اقدامی دریغ نخواهیم کرد و امیدواریم میزبان آبرومندی برای جامعه تئاتری استان باشیم.

ابوالحسن حیدری معاون هنری اداره کل ضمن تقدیر از برگزار ی این جلسه گفت: سیاست امسال ما بر این بوده تا جشنواره های مختلف را در شهرستانهای استان برگزار کنیم که قطعا برای هر شهرستان آورده هایی دارد که به یمن برگزاری این جشنواره در شیروان پلاتوی تخصصی تئاتر در آستانه برگزاری جشنواره افتتاح خواهد شد.

امین فرحی دبیر برگزاری جشنواره نیز ضمن گزارشی  از روند آماده سازی این جشنواره گفت: طبیعتا برگزاری این جشنواره ها در شهرستانها جدای از اینکه ویِژگیهای خوبی برای آن شهرستان دارد طبیعتا با مشکلاتی نیز همراه خواهد بود که ما آن مشکلات را به جان خواهیم خرید و امیدواریم با حمایت همه جانبه مسئولین بتوانیم بر مشکلات فائق آییم و طبیعتا با توجه به سابقه ای که از تئاتر شیروان سراغ داریم امیدوار هستیم که خاطره خوشی در ذهن شرکت کنندگان این جشنواره ماندگار شود و شاهد آثار با کیفیت برای مردم فرهنگ دوست استان، بخصوص شیروان داشته باشیم.

در پایان معاون هنری اداره کل و رئیس انجمن هنرهای نمایشی و هیئت همراه از پلاتوی در حال اتمام این جشنواره دیدن کردند.

سیزدهمین جشنواره تئاتر استان خراسان شمالی 17 لغایت 19 مرداد در شهرستان شیروان برگزار خواهد شد.

 




مطالب مرتبط

با اعلام نام پنج اثر برگزیده

هجدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی به پایان رسید
با اعلام نام پنج اثر برگزیده

هجدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی به پایان رسید

با پایان هجدهمین جشنواره تئاتر استان خراسان شمالی، دو نمایش خیابانی «انگشت کوچک» از فاروج و «عتیقه» از اسفراین و سه نمایش صحنه‌ای «شیرهای خان بابا سلطنه» از شیروان، «کارنان» از اسفراین و «زندگی او» از بجنورد، به عنوان آثار برگزیده معرفی شدند.

|

نظرات کاربران